Pazar, Ağustos 30, 2009

MiNik SinekÇik




Allahım yaa deli olmamak içten değil. iki şuursuz kafadar bir olmuş gözüme gözüme
-abartmıyorum gözüme- kamikaze uçuşu yapıyorlar! gecenin bu vakti tek başıma doğu illerinde Allahtan reva mı lan bu bana! yakalayamıyorumda hayvanları yaa! şu postu yazana kadar elli kez -bu sefer abartıyorum saymadım- gözüme girmeye çalıştılar!

kulağımın dibinde vızzz vızzz vızzz utanmasa kulağımdan girip kafamın içine yerleşecek. orda kira vermeden yaşayıp gidecek. aile felan kuracak üreyecek... yeakk yhaaa!
insan nasıl katil olur demeyiniz efendim! olunuyor valla...

yakalarsam işkence edecem ipe dizecem suda boğacam falakaya yatıracam hızımı alamazsam kanatlarından çarmıha felan gericem! yaparım...
çok hızlı kaçıyolar lan. refleksleri çok güçlü şuursuzların. bu iş artık iddaya bindi. sabaha kadar uyutmaz haa bunlar. ama iyiki sivrisinek değiller di mi? o daha kötü. yok şükür ki karasinek bu. hehee
dur bakıyım hatta sevimli bile. bakıyım valla sevimli. havada süzüle süzüle sekiz çiziyolar. ordan oraya konuyorlar işte gözümden çıkıp burnuma ordan kulağıma geçiyorlar. kocaman evde başka bir yer bulamadılar benle meşgul oluyorlar. canlarım yaa. bak ben yalnızlık çekmeyeyim diye mi yapıyorlarki acaba. korkmayayım diye. evcil mi Yoksa bunlar? beslesem mi? ne gülüon millet fare besliyor. evet onun adı hamster.
yok anam yemezler öyle sevimlilik ayaklarını. uyurkende aman yazık kızcağız yol yorgunu uyusun dinlensin rahatsız etmeyelim diyecekler mi? hayır demeyecekler. neyse gittim ben sineksavmam lazım!!!
NOT: bissürü iğrenç kıllı sinek resmi buldum ama koymadım onları. sırf saygımdan. valla.

2 yorum:

idil dedi ki...

Vzz vızz diye duyuyoruz ama kimbilir neler diyolar di mi?
mesela:
Zzanırım zızz zu kızz bizzzi bloguna yazzzıyo vızz meşhur olucıızzz lan oglum vıızz..

HaYaLci dedi ki...

İdil evet bak o da olabilir. dün gece imha ettim ikisinide. artık ne dediklerinin önemi kalmadı ehehe:):)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin