Pazar, Ağustos 30, 2009

Aşktır Ölümden Güzel Olan



Aynı anda birbirinin aksi yönde yola çıkan iki tren; sabit hızla ne zaman karşı karşıya gelirler? İlk karşılaştıklarından kaç saat, kaç gün, kaç ay, kaç yıl sonra tekrar karşılaşırlar? Karşılaşırlar mı?


O trenlerden birisinin arka vagonlarından birindeyim. Sabit hızla gidiyorum ama hangi hızdayım bilmiyorum. Beklide sabit duruyorumdur...


Trendeyim.


Yorgunum.


Mutsuzum.


Benden başka yolcularda var. Hepsi ben oradayım diye oradalar sanki. Gittiğim yere götürüyorum onlarıda. Yani karanlığa; yani mutsuzluğa; yani aşka! İtirazsız sorgusuz sualsiz kabul ediyorlar benimle gelmeyi. Belki ‘’gelin’’ bile dememişimdir. Hatırlamıyorum. Davetsizdir belki gelenler. Ama önemi yok. Yoldayız! Sabit hızla, sabit noktadayız!


--- Herşey biter herkes unutulur. Ben seni kaç kere seviğimi unuttum… ----


Sabit gözlerle sabit bir manzaraya bakıyorum. Manzaranın değişmemesi normal mi? hangisi normal yada normal olanın ne olduğunu bilmiyorum. Böyle bir arayışta da değilim! Sabit hızla giden bir trenden sabit bir manzaraya bakıyorum. Hepsi bundan ibaret…


Ineceğim istasyonu bilmeden; bindiğim istasyonun farkında olmadan, suçlu sorumlu aramadan, görmeden ve duymadan, konuşmadan, ağlamadan ve ağlatmadan gidiyorum. İnmem gereken yerde haberim olur biliyorum. Hangi yolculuk sonsuzdur ki hayatta? Sonun başlangıcında olan kaç kişi geri dönebilmiştir? Dönüşü yok biliyorum!


Herşey en baştan yanlış yapılmış, şimdi anlıyorum. Oysa ilk bakışta ne kadar çok ortak noktamız vardı. Ikimizde yolcuyduk mesela. Bir trene binmiştik. Ikimizde arka taraflarda bir vagona oturmuştuk. Aynıydık işte… o anın heyecanıyla farkedememiştik. Farkettik mi? O anın büyüsü bozulmasın, bu hikaye yazılsın ve başkahramanlarıda biz olalım diye sustuk belkide!!!


Farketmiştik! Ortak noktalarımızın aslında alakasız olduğunu…


Farklı trenlerdeydik…


Birbirine eşit uzaklıkta; aynı noktadan sabit hızla, zıt yönlerde yola çıkan iki trendeyiz şimdi…


Ne kadar zaman sonra karşılaşırız seninle?




2 yorum:

Ezgi dedi ki...

Farkında olmuyor bazen insan veya farketmek istemiyor..Fakat bitiyor işte bitmez dediğimiz masallar...

Yüreğine sağlık

HaYaLci dedi ki...

Ezgi;
Herkes kendi masalını yazıyor, yaşıyor, ve her masal güzel bitmiyor...

saygılar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin