Çarşamba, Ağustos 19, 2009

BLoqum ÖdüL aLdı:)


KREATİV BLOGGER ÖDÜLÜ


Kısa bir zaman oldu blökcüqümü açalı. ama güzel vakit geçirilesi bir yer haline getirmek için, okunası yazılar yazabilmek için çabalıyorum. bu çabalarımda gözden kaçmamış olsa gerek ki bir ödüle layık görülmüşüm. maydanoz'a bu ödülü bloquma layık gördüğü için teşekkür ederim. ayrıca bloquma sayfasında yer verdiği için geç kalmış bir teşekkürüm daha var. bu vesile ile o geç kalınmışlığıda telafi etmeyi umaraktan kendisine tekrar tekrar teşekkürü borç bilirim.

Yalnız bu ödül öyle pat diye hemen sahiplenilemiyor. ödülün bazı kuralları var. bu kurallarıda hemen yerine getirip çarçabuk ödülümü bloqumun en güzel yerine yerleştirmek istiyorum.

şimdi kurallar gereğince bu ödülü 7 bloqa takdim etmem gerekiyor. seçmek çok zor. fakat benim takip ettiğim ve aktif olan bloqlara tarafımca torpil yapılaraktan :) ödül dağıtımına başlayabiliriz. kabul görmesi dileklerimle...

1- üVEZ
2-GIMIZI MOMOL
3-stil direktörü
4- Bir tek dileğim var, memur ol yeter...
5-BiGaripWomen
6-Hayalbemol
7-Megalomanyak Buzdolabı

bu görevide tamamladıktan sonra (seçmek çok zor oldu. 7 kişi bence az) şimdi yeni bir maddenin gereğine geçebiliriz.

hakkında 7 ilginç şey hmmm ne olaki?
1- spor yapmayı çok severim ayrıcada milli sporcuyum.
2- Çavdar ekmeqine mayonez döküp yemeyi çoqh severim.
3- kahfaLtıdan önce annemin bütün kızmalarına rağmen sigara içerim.
4- Hayata tam olarak bi anlam yükleyemedim. sürekli değişik kılıklarda karşıma çıkması benide dengesiz yapmaya başladı.
5- insanlarla konuşmak istemem çoğu zaman. bir ortamda konuşulan konu hakkında fikrim olsa da sohbete katılma konusunda çekimser kalırım. yazmak bence daha güzel. evet ondan bloqum var:)
6- üst çenemdeki dişleri hiçbir sağlık sorunu olmadığı halde sırf estetik için yeniden yaptırdım. mazoşist olabilir miyim acaba diye de düşünmeden edemedim. zira çok acılı bir dönem oldu.
7- duygusal konulardan gönül işlerinden çok soğudum. hiç kimseyi sevemeyeceğimi düşünüyorum.



Ödülün Kuralları

1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 Yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- 7 Bloğun linklerini yayınlayın.
6-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

12 yorum:

Travis dedi ki...

pek keşfedilmemiş güzel bi blog sunuyorum sizlere.. bize buyrun:)

BİgarİpwoMen dedi ki...

Teşekkür ederim ayh pek bi sevindim en kısa zamanda yayınlıycam :)

HAMLET dedi ki...

Teşekkür ederim blogumu layık gördüğün için..Şimdi benimde mi aynı şeyleri yapmam gerekiyormuş, uyku sersemi pek de anladığım söylenemez..tekrar teşekkür ederim..

maydanoz dedi ki...

Kutlarım,
Ödülün hakkını vermişsin beğendim, selamlar.

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Anamm, teşekkürler :)

HaYaLci dedi ki...

travis; hı hı evet.

biGaripWomen; bende sevinmene sevindim :))))

Hamlet; rica ederim. evet aynı şeyleri tekrar edeceksin altta ödülün kuralları yazıyor maddeler halinde. onlar tamamlanacak.

maydanoz; ben mi geç kaldım sen mi sabırsızlandın anlamadım ama bak sonunda hazırladım. teşekkürler.

elalemin akıllısı; ilk yazışmamıza vesile olan elalem konulu yazının bir telafisi olmuştur umarım:))


saygılar...

MOMOL dedi ki...

öncelikle beni layık gördüğün için gerçekten teşekkür ederim :) ilk ödülümü senden almış bulunmaktayım ama gerçekten zahmetli bir işmiş...vaktimin olduğu bir ara ödülün hakkını yerine getirecem :)
sevgiyle kal...

HaYaLci dedi ki...

MOMOL; rica ederim. bloqunu kurcalamayı seviyorum. evet biraz zahmetli ama ödül almak o kadar kolay olmamalı değil mi:)

sevgilerimle...

Hayalbemol dedi ki...

Milli sporcusun ve sigara içiyorsun, çok ayıp :)Ödül için teşekkür ederim. Benim akşam vakti gülümseyişim oldun. Duygusal işlerden soğuma! Zamanın ne zaman, hangi yerde, kiminle karşılaştıracağı hiç belli olmaz. Doğru anda doğru kişiyi bulmuşsan, onu yakalamak mesele. Mutsuz bir beraberliktense, hiç olmaması daha iyi. Bence ilişki, huzurun ikinci adresi olmalı. Yoksa biriyle gezmişsin tozmuşsun, çok da önemli değil. (Son şıkkına biraz fazla değindim galiba :)
Son olarak blogunda birşey farkettim, yorum kelimesinden 12 tane saydım, ya kendi başına ya da eklenti olarak. En basitinden, kendi kişisel tanıtımında bile 4 tane var, "düşünüyorum, duyuyorum, yapıyorum ve yazıyorum" :)

idil dedi ki...

tamam yazıların iyi hoş da harfleri kullanışın beni rahatsız ediyor ve okuyamıyorum.
k neden q?
ve neden ayrıcalıklı birtakım harfler büyük diğerleri küçük?
ırkçılık değil midir ki bu?

HaYaLci dedi ki...

HayaLbemoL; ahh ahh bu sigaraya nasıl başLadım neden içiYORUM neden bırakamıYORUM bilemiYORUM:))
sen söyleyince farkına vardım bu durumun bilinçaltımda bööle yorum'a karşı bi zaaf var kanımca:))

yazdığım maddelere karşı gösterdiğin hassasiyet için de ayrıca teşekkürler.

idil;

bak özellikle isminin son harfini büyük yapmama rağmen sildim geri düzelttim. hatta bütün ''L'' ve ''T'' leri silip silip tekrar yazıyorum şuan:)
bu çok önceden chat zamanlarımdan kalan bi alışkanlık. el alışkanlığı. düzeltmeye evet bende çalışıyorum ama bazen çok üşeniyorum. bırakıyorum dağınık kalıyor:)
sırf sen okuyasın diye bu yazıyı azami dikkatle yazdım kıymetini bil şekerim:)

saygılar...

furkan dedi ki...

vay be teşekkürler :)
açıkçası eğlenceli yazılar yazmaya çalışıyorum ama bu kadar beğenileceğini tahmin etmemiştim.

yok ya etmiştim :)
ne de olsa ''megalomanyak'' buzdolabı

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin