Perşembe, Ağustos 13, 2009

buYrun beNim?


Evet bende bir blogger oldum. söylemesi bile ne kadar keyifli beaa. bi görsen havamdan geçilmiyor. dünyayı kurtardım türkiyeyi AB'ye soktum zeyna felan oldum sanırsın. bu dönemim hep evde geçiyor sağlık sorunlarım ve tatilim dolayısıyla. pek sosyal bir ortama girmiyorum. ama evdekilere bi tepelerden bakıyorum. küçük dağları ben yarattım sanki. bir de sosyal ortamlara girsem neler yapacam Allah bilir. bir kaç tane de yeni kelime öğrendim. cümle içinde kullanıyorum onları. acayip değişik cümleler kuruyorum. annem maydonoz doğruyo mesela gidip yanına felsefi konuşmalar felan yapıyorum ben. anlamıyor tabi. anlayamaz ki ben bloggerca konuşuyorum. kendimce bi dil oluşturdum. böyle entel dantel dolanıyorum. akşam babam işten geliyor ben hala bi azimle yazıyorum. o sabah işe giderkende yazıyordum ben. babamı fazla aşşağılamıyorum ama. yazık ona o para kazanmaya gidiyor. ev geçindiriyor adam malum. ama annem öyle değil yiyici team o! ona böyle küçümser bakışlar fırlatıyorum. hayat sence o elindeki maydonozdan mı ibaret dercesine. blogları dolanıyorum. çevremde olan bitenden de haberim olsun değil mi? yandaşlarım neyin peşinde ne haltlar karıştırıyorlar. gündem ne halde hesabı. yine başa sarıyorum gibi bi his var içimde ama. ilk chat zamanlarımdada böyle olmuştum. ''serverde kaç bin kişiyle uğraşıyorum ben biliyor musun?'' modunda ilk opLuk zamanlarımda da bu tip belirtiler vardı bende. düşünsene koskoca op olmuştum. astığım astık kestiğim kestik!

yok ama bu başka birşey onda kırmızı çarpıya tıkladığın anda gerçek dünya suratına çarpıyordu. birden bire bitiyordu yani. ama bu öyle değil. kapatsanda kalıyor senden bir iz. kalmaya devam edecek büyüyerek hemde. tamamen benim eserim olacak. muhteşem insan ben! en iyiyim ben. müthişim hatta haberin yok. egolarımıda tatmin ettim bu arada. ohh iyi geldi valla. şimdi ben bi annemin doğradığı maydanozlarla yaptığı salatayı bir gurme edasıyla tatmaya gidiyorum. tabikide çalışacak ben bloggerim. bana iyi bakması lazım. sağlığıma tikat etmesi lazım. bu gün bi blogger kolay yetişmiyor! sizde iyi bakın bana dikkat edin koruyun kollayın üzmeyin lan beni! sinirlendirmeyin. kıymet bilin...

saygılar.

6 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Tebrikler...

HaYaLci dedi ki...

teşekkürLer ederim recep beyciğim.

Elâlemin akıllısı dedi ki...

bak yukarda ne yazıyo :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

ama hiç üstüme alınmıyorum :d

HaYaLci dedi ki...

ehuu ehuuu :)))

HaYaLci dedi ki...

bencede alınma Şekerim. biLiyorsun benim derdim seninle değil. çok canımı yaktı bu elalem deyişleri:)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin