Cuma, Ağustos 14, 2009

Gittin sevgiLi


Ayrılmak zorunda kalmak diye bir şey varya hani. Elde olmayan sebeplerden dolayı bazen. illa art niyet aramamak lazım bu gibi durumlarda(yani kalan yalnız kalır yada ders vermek özür beklemek falan değil bu başka bişey). hayat devam ederken bişeylerin ucundan tutmak bir baltaya sap olmak gerekirya hani (aşk karın doyurmaz derlerya) karşılıklı anlaşmayla ayrılır yollar bazen. iki tarafta seviyorken hemde. uzun soluklu bir maraton başlar. farklı illerdelerdir zaten sadece telefonda konuşmak sesini duymak yetmiyordur. zaten iş kurmak dediğinde öyle pat diye olan birşey değildir. hayatını düzene sokmak geleceğini garantilemek yaşı gelmiştir. aşk zaten bulunurdur. nerde olsa bulunur aşk dediğin kimler kimler çıkacaktır karşına. neler değişecektir kim bilir hayatında. o bakımdan belki yıllarını verdiğin sevgili bir gün karşına çıkıp sana bunları söyleyebilir. kızmayacaksın sen. kızarsan ''ne kadarda anlayışsızsın'' olursun. tamam dersen ''olgun'' olursun.tamam dersin. biter! Sonra msn'de falan karşılaşırsınız sen olgunsunya ''nasıl gidiyor hayat?'' dersin el gibi... seni çok özledim yanında olmak için herşeyimi feda edebilirim. ben iş güç istemiyorum seni istiyorum. sadece seni! diyemezsin. O da sana görüşmediğiniz sürede olanları anlatır. el gibi... sen hüngür hüngür ağlarken ona ''hmmm... yaa.. ne güzel... senin adına sevindim'' falan yazarsın. Lan daha düne kadar aynı bardaktan su içiyorsunuzdur. ama o an anlarsı ki o bardağa çok dudak değmiş! o da sana sorar sende ne var ne yok diye. ''aynı ne olsun bildiğin gibi işte'' dersin... Ama aynı değildir!için yanıyordur. ağlamak yetmiyordur. cam aç demek istersin bi kez daha görmek için delirirsin. ama yazar yazar silersin. gönderemezsin! bilirsin ki öyle birşey istersen ''bu konuyu daha önce konuşmuştuk'' diyecektir. Lan siz ayrıldınız anlasana. olgun birisin sen bunu kaldırabilirsin. vay bee onu görmek istemen bile fazla gelir olmuş ona. ne biçim ayrılmışınız siz yaa. ne sular geçmiş meğersem o köprünün altından! Sonra haDi görüşürüz der kapatırsınız msn'i. Ne görüşmesi yaa. Buna inanmazsınız zaten ama yazması bile güzeldir. hadi görüşürüz... Bi umut belki... birgün bir yerde... keşke görüşsenizdir. görüşebilsenizdir. Ama yok. siz ayrıldınız kabul et! Ayrılan sevgililer görüşmezler. kural budur olgun insan. görüşebilseler zaten neden ayrılsınlar ki! sende amma saf çıktın be kızım. AnLa artık bitti...

2 yorum:

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

güzel bir ÖzLem Tekin şarkısıdır.
çokpisterkettiyaaarrrrrrr
aramadı beni bu defaaaağğğğ
bu tarz bana koyar koyar aqhhhhhhh.
sdkjkladj

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin