Pazartesi, Ağustos 31, 2009

KaRa MizaH (KPSS)


Blogları şöyle bir gözden geçirirken nerde neler oluyor kimler neler yapıyor merakı ile gözüm bir başlığa takıldı. algıda seçicilik efenim. Malın Gözü bloğunda memurlar.net konulu bir başlık açmış tabi memur bünyesi bu refleksif bir hareketle okumaya koyuldum. birden eski anılarım memurlar netle geçen bir senem (iki yıl önce) film şeridi gibi geçti gözümün önünden. ahh ahh dedim. atandım ben kefeni yırttımya dahada uğramaz olmuştum memurlara. postu okuyunca birden nostalji yapayım bi gidip eski arkadaşlara felan bakayım dedim. 45596 senedir atanamayanlar var hala ordamılar acebaa dedim:) gittim. öyle bir dalmışım ki 3 saatir çıkamıyorum. zira çıkıp bu postu girmek içinde sabırsızlanıyordum.

öyle başlıklar var ki yine yeni yeniden -eskisi gibi- tıklamadan edemedim. tıklayıp entryleri okuyuncada gülmekten kırıldım. karnıma ağrılar girdi hatta. tam bir kara mizah lan! insanlar acı çekiyor, atanamıyor, isyan ediyor, atananlar akıl felan veriyor arada birisi saç dökülmesinden şikayet ediyor(?) şimdi diyeceksin ki neresi komik? bu nimet hanımcım 8ooo okul önceci alacakya (5000'e düştüğü rivayet ediliyor) diğer branşlar isyanlarda! buna ithafen başlıklar açılmış. ''ana okulu öğretmeni ile evlenmek istiyorum, okul öncecilerle itinayla evlenilir, ev alma okul önceci al'' v.s. v.s. inceden inceden laf giydiyorlar meslektaşlarıma. bütün branşlar toplanmış vurun okul öncecilere yapıyorlar lan:):) işte komiklik burdan başlıyor. yazık benim arkadaşlar var onlarda tercihlerin açıklanmasını bekliyorlar (evet okul önceciler). foruma başlık açamıyorlar. o kadar kinlenmişki millet bunlara, siliniyor başlıkları. ağızlarını açsalar herkes bi taraftan laf sokuyor( 54 e düşmüş taban puanı da vayy anasını) (sende küfretme onlara hemen! nimet çok mu masum? onun haltı bu. tamam sende sinirlendin farkındayım ama beni tenzih et baryy:)) neyse efendim hal böyle iken msndende de bu konuların geyiği dönüyor.
-aynen aktarıyorum. isim ifşa etmeden-


astala:

annenlere selam söyle

astala:

grşrz by

vista:

sende selam söle bekar güzel okul önceci atanmayı garantilemiş arkadaşlarına.
vista:
sayı 5000 olunca insan seçici davranıyor:) kesin güzel olsun!


astala: atanmış bir okul önceci

vista: 80 puanla atanamayan sınıf öğretmeni.


büyük puntolarla uyarılar felan verilmiş okul öncecilerin sevgililierine /adaylarına v.s.



----atanacak olan okul öncecilerin sevgililerinin vay haline hepsi atanamayan sevgililerini bırakacak! yada işi olmayan sevgililerine burdan sesleniyorum okul öncesi öğretmeni sevgilisi olanlar ; onlar size tekmeyi basmadan siz onlara basın en azından gururunuz sizde kalmış olur..!---- (Bkz: memurlar.net)


evet okudum ve güldüm. sinirimden güldüm. elimden bişey gelmez ki. (en fazla mitingler felan yapılabilir, şikayet mektupları v.s. ama tınlayan kim?) inanın kahroluyorum bunları okuduğumda. trajikomik olaylar silsilesi!
Diğer taraftan kpss birincisi olan bir fizikçi atanamadı! evet atanamadı. kendisi Eskişehirdedir. henüz feryadını dile getirmemiştir lakin kamuoyu onun izini sürmektedir. adamın netleri GY: 58/2, G.K: 52/8, eğitim bilimleri: 111/9 ve bu netlerle 99,600 puan almış arkadaş. ohaa lan! canavar gibi puan almış.
Vee... atanamadı! çünkü nimetciğimiz fizik öğretmenliğine kadro açmamış! evlat acısı gibi koyar mı insana? koyar! intihar sebebidir lan!


---Fizik, 9450 aday için "0" kadro. alım oranı %0 yani mezun olanların hepsi işsiz kalacak. ---
Adalet mi şimdi bu sayın RTE! şeriatte var mı bunun bir adı? hükmü, cezası...
öğretmen atamaları açılımı yap sen kıl tüğ açılımı yapacağına! hey Allahımm yhaa. çemkirtmeyin lan beni!


bu ne olm? şaka mı yapıyorsunuz siz. yazık değil mi onca emeğe? yatacak yeriniz yok lan sizin. yerinde olmak istemezdim bu arkadaşın. Allah sabır versin...

Görüş ve yorumlarınıza sunarım...


not: bu haberi okuyunca çok sövdüm... ramazan felanda demedim hemde! bu dakkada mübahtır! nasıl bir ülkede yaşıyoruz? o kadar emeğin hesabını kim verecek!


2. not: bak hala sinirliyim çok edit ederim daha ben bu yazıyı. sahur yapmam lazım ama şimdi.

11 yorum:

Melankolia sln dedi ki...

Evt ya bnde duymuştum,, fizik öğretmenleri hep boşta kalmıs.
bu arada 99.600 puanına bnde OHA. diyorum.

mr_lonely dedi ki...

Allah kolaylık versin size ne diyeyim.
Çevremden gelen yoğun baskılara rağmen KPSS'ye girmiyorum. Çok sağlam puan alsamda atanamayacağımı biliyorum çünkü. :D
Gerçi formülü var bu işin erkeksen bir karış sakal, kızsan türban, ucundan kıyısından biraz da fetuşcuğuma yaslan bu iş tamamdır.

HaYaLci dedi ki...

Melankolia sln; oha ötesi hemde. yazıktır.

mr_lonely; sizin branş nedir acabaki atanmaktan bu kadar umudunuzu kesmişsiniz?

mr_lonely dedi ki...

Ben Elektrik teknikeriyim. Önlisans mezunuyum yani.

rectoa dedi ki...

kpss dediğimiz şey her sene daha da fantastik hale geliyor, memurlar net'in bu durumda olmasına şaşmamalı :)

HaYaLci dedi ki...

rectoa; evet haklısın. insanlar ne yapacağını bilemez hallerde.

nerdenn baksan tutarsızlık!

HaYaLci dedi ki...

rectoa; evet haklısın. insanlar ne yapacağını bilemez hallerde.

nerdenn baksan tutarsızlık!

kIrmIzILI dedi ki...

4 sene de okul öncesi okusam?
4 seneye bitermi ki açıklar :D

HaYaLci dedi ki...

Kırmızılı süper fikir:) heehe
Bak 2 yıllık mezunlarınada süper kıyak yapmış nimetciğimiz. onlarıda kpss 10 puanı ile atıyor.
4 yıl bekleme maaşı daha düşük ama 2 yıllıkta bitirsen işin garanti. malum işsizlik kol geziyor..

Sap olunacak en sağlam balta valla.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

tek kelimeyle rezillik...

HaYaLci dedi ki...

İçimden geldiği gibi;

Benim şaşırdığım asıl nokta bu kadar öğretmen nereye atandı Allah aşkına?

Bu postu girdiğim de daha tam olarak dersler başlamamıştı. Şimdi neredeyse dönem bitecek ve anasınıfı öğretmeni olmayan okullar var. benim mevcudum 30 ve ikinci öğretmen bulamıyoruz:S bu kadar usta öğretici bu kadar öğretmen nereye atandı??

Rezillikte sınır Yok bunlarda.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin