Cumartesi, Ağustos 15, 2009

Kuaför Fiyaskosu!




Hayatı çok detaysız yaşıyorum. Dümdüz gelişine bi yaşamak hali var üzerimde. Aslında öyle bir insan değilim genelinde. Her şeyi planlar yapılacakları önem sırasına göre listeler hatta unutursam diye oraya buraya da notlar alırım. Biraz balık hafızalıyım. Hele de yeni girilen ortamlarda addetendir hani. Ortamdakiler suratına yapıştırdığı tebessümle elini uzatıp ‘’merhaba ben smith’’ ya da ‘’ merhaba flash ben’’ der ya. Hah işte kelime ağızlarından çıktığı anda unuturum isimlerini. (aslında isimleri bu şekilde olsaydı unutmazdım heralde. Ayşenin fatmanın yada uğurun yanında flash ismini unutmak olmaz). Neyse konumuz bu değil şimdi benim hafızamın hangi hayvanata ait olduğundan dem vuruyorduk. Balık o balık.
İşte bu gelişine yaşadığım dönemde araya bir kuaföre gitmece sıkıştırmam gerekiyordu. Burada; çok yoğunum aman efendim kuaför işinide o kadar işin arasında bi yere sıkıştırayım edası katmak istedim. Halbuki işim gücüm yok. Tatildeyim. Tatilin gerektirdiklerinide layıkıyla yapıyorum . banyo yapma sıklığımı iyice düşürdüm, bazen yüzümü bile yıkamıyorum evden çıkmıyorum. Bi üşengeçlik hali miskinlikle kendini gösteren uyku durumları. Sürekli pijamalarla dolaşmacalar saçımı bile taramamaca… kısaca hertürlü çalışmamanın hakkını veriyorum. Zira okullar açıldığında çok arayacam bu günlerimi ahh ahhhhhhh! İşte ben miskin tatilimin gerekliliklerini yerine getirmekle meşgulken saçlarım S.O.S. verdi. Önünden geçerken gözüm aynaya takıldı. Eneeeeeee! Bi baktım dip boyam gelmiş lan! Ohaaaaa bu ne? napmışım ben kendime bir aydır. Ya da ne yapmamışım demek daha uygun olur. Çünkücüümee hiçbişey yapmadım… yedim içtim yattım ohh sefam olsun. Ama aynaya bakınca bi yadırgadım kendimi dikkatimi toparlayıp yakından baktım hafif kilo mu almışım ne :S kaşlarım felanda kolbastı oynuyorlar gözümün üstünde herkes bi tarafta zıplıyo! Heyhaaat. Bu ben olamam. Direk duşa soktum kendimi. Direndim falan önce biraz ama kulağımdan tutup tekrar aynaya baktırınca ikna oldum. Saatlerce banyoda kaldım. Banyoda yaptıklarımıda anlatim mi?askjdsdkaj neyse çıktım saçımı başımı taradım. Azıcık insana benzedim ama hala bir şeyler eksik. Saat işte 1 gibi kahfaltımı ettim malum tatildeyim kahfaltı ve bilimum her şeyin vakti kayabilir. Değişkenlik gösterebilir. Attım kendimi sokağa. İnsan içine karıştım. Önce bi yadırgadım ama. Yabani gibi hissedermi insan kendini bir ayda? Hisseder evet. Ben hissetim!
Kuaförün kapıdan bi girdim. Anaaam anaamm bi görsen, herkescikler orda. Sanki bi yerden haber almışlar bir aydan sonra sokağa çıkacağımı toplaşıp neye benzediğimi görmeye gelmişler. Bi tarafta rujum bozulmasın diye elindeki simiti ağzına jimnastik hareketleri yaparak yiyen gelinlikli bi abla. Yanında gelinlik giymesi bayaaa gecikmiş (yüzük yoktu ben baktım kesin kalık!) ama saçlar makyaj full geline bakan bi abla daha. Ona buna saçımın şurası nasıl burası nasıl diyen simli kafalı bi teyzezade. Ortalarda gezişen bebekler. Koltuklarda öylece oturmuş kendini kuaför ve çıraklarına teslim etmenin zevkiyle aynada kendini izleyen bi grup insan. Dahada bissürü figüran var! Bu ne laaann! Nereye geldim ben? Röflemi yaptırıp gitcem ben huzurlu evime. Düğün edecek başka zaman bulamadınız mı? Beni mi beklediniz? ‘’Hayır bi kere, neden ben başka kuaföre gidecekmişim. Bu benim yıllardır kuaförüm önce ben buldum ben geldim. O zamanlar siz yoktunuz. Yarında olmayacaksınız ama ben hep buradayım. Gidiiin uleeeyynnnnnn! ‘’Dedim içimden.
Tabi kuaförüm beni görünce fön makinasının ve daracık yerde o kadar insanın oluşturduqu sıcakla alnından terler damlayaraktan bana doqru geldi. ‘’ ooo HaYaLci hanım nerelerdesiniz? Özlettiniz kendinizi. Hoş geldiniz’’ dedi. Aynı içimden dediklerimi tastikledi yani benim kuaförüm o! Sjdskhjdskhk neden haber vermedin geleceğini be güzelim dört tane düğün var bugün gelin başı yapıyorum dedi. İşte o an ne hale geldiğimi anladım. Ne kadar gelişine yaşar hale geldiğimi anladım. Aynada gördüklerimin daha başlangıç olduğunu anladım. Zira (normalde) Ben planlı bi insanım. Kuaföre gitmeden randevu alırım. Dişçiye gitmeden randevu alırım. Yani bekleme durumu olabilecek yerlerde randevu alırım ki ne bekleyeyim ne bekleteyim değil mi yani. Malum zaman kıymetli. Herkesin işi gücü var. Ama işte bende bu ara boş zaman çok olduğundan nereye harcayacağımı bilemedim. Hatta ben normalde ekmek almaya giderken bile ararım fırını. Ben geliom iki ekmek hazırla hatta bozuk param yok şu kadar para üstünüde hazırla gelince orda zaman kaybetmeyelim derim. Yok artık dedin di mi içinden? Tabiî ki de yok artık yaniii. O gaddaardaa deel.
Beklenir mi o sıra ya huuu. Çıktım geldim evceğizimeee.. ohh piCamaLarımı çektim kahvemi aldım saçlarımı bir güzel topladım. Miskin hayatımda yerimi aldım. Ne işin var senin kuaförde? Kaldığım yerden devam ediyorum. Bu arada pazartesi gününe kuaförden randevumu aldım. Eski planlı hayatımada bir giriş yapmış olmak adına.
Bu arada benden size tavsiye anlattığım şekilde miskin bir tatil yapanlardansanız aynaların üzerini itinayla kapatın. Hatta kendinizin ulaşamayacağı bi yerlere kaldırın! Yoksa ummadıqınız bir anda miskin uyuz pataklı tatiliniz baltalanabilir. Aha benimki baltalandı off yhaaaaaaa…

2 yorum:

furkan dedi ki...

valla cidden sevdim yazını :D gayet samimi ve eğlenceli. bir erkek olarak kızların iç dünyasını doğal olarak tamamen anlayamasam da dışa vuruşun tamamlamış bu eksiğimi :)

HaYaLci dedi ki...

Teşekkür ederim. Ooo dahaa neLer neLer var iç dünyamızda bi biLsen :D Kız oLmak çoqhhhh zor çoqhhh.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin