Cuma, Ağustos 28, 2009

MimseLLik:)))


Bataklikcadisi beni mimlemiş. benimde ilk mimim sayesinde mimlendim. kendisine sevgilerimi gönderiyorum. kocaman hemde:)) ve başlıyoruz...


1) Hangi şehirde yaşıyorsun?


valla bende unuttum. göçebe gibiyim. şu sıralar yine bir göç hazırlığı içerisindeyim...

****************************************************************************


2)Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?


bir anda! durupdururken hemde. oldu bittiye geldi.

****************************************************************************


3) Ne kadar süredir blog yazıyorsun?


Tamı tamına 18 gündür :))

****************************************************************************


4) Mesleğin? (bunu unutmuşum maddeler yer değiştirdi ama ossun)


ÖğreTmen.

****************************************************************************


5) Blogunu ne sıklıkla ziyaret edersin?


Uyandığımda kahfaltıdan sonra hatta bazen ilk işim pc açmak oluyor. Pc açık olduğu her zaman bloğuma göz atarım..

****************************************************************************


6)Bilgisayarı açtığında blogunu açmak kaçıncı sırada yaptığın iştir?


bunun rutin bir sırası yokki. sevmedim bu soruyu:))

*****************************************************************************


7) Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey, gittiğin bir yer oldu mu?


hayır olmadı henüz. ama bu olmayacağı manasınada gelmez. gerçekten çok farklı şeylere rastlıyorum zaman zaman. ama farklı olan herşeyi beğenmiyorum. zevk meselesi yani

******************************************************************************


8)Blogunda hangi konuları yazmak seni mutlu eder?


Valla bloquma bi başkasıymışım gibi sanki burası benim değilmiş gibi şöyle bi göz atıyorumda belirgin bir tarz göremiyorum:)) bazı kimi bloqların bir çizgisi var işte moda bloqu alışveriş bloqu duygusal bloqlar yada mizah dolu bloqlar. bunlardan hiçbiri değil benimki. her telden çalıyo valla:)) pazar yeri gibi. öyle çizgilerle sınırlandıramıyorum kendimi bazen çok duygusal bazen çok karamsar yada çok asi olabiliyorum. bazen eğlenceli şeyler yazmak istiyorum.

ruh halim belirliyor yazacaklarımı diyelim...

*******************************************************************************


9)Bloglarda gördüğün, diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?


Şu yukarda bahsettiğim çeşit çeşit bloqlar varya. hepsi ne kadar alakasız değil mi birbirinden. yani duygusal, mizahi, karamsar, moda bloqları v.s. ama birbiriyle alakalı birsürü moda bloğu var yada birsürü duygusal bloq var. tarzı önemli değil kaliteli yazılar yazılmışsa ekleme sebebim oluyor. tarzı önemli değil derken yanlış anlaşılmasın. rastgele takip etmiyorum:) tabikide önemli ama illa duygusal olacak yada illa komik olacak gibi bi arayışım yok. illa kaliteli olacak.

********************************************************************************


10)Blogla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?


ben bu işi para için yapmıyorum! bloq karın doyurmaz... asddsaadhkah

*****************************************************************************


11) Blog arkadaşlarınla buluşma/bir araya gelme fikrine ne dersin?


hmmm sanmıyorum. reelde hayal kırıklıkları yaşanabilir. hep hayalimde kalın ve hep hayalinizde kalayım...


12)Bu soruları kim/ler cevaplasın?




kabul ederlerse cevaplamalarını isterim...


4 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

teşekkür ediyorum hayalci...
inşallah en kısa zamanda yazarım.

HaYaLci dedi ki...

Bu mim ŞeyLerini pek sevmiyorum ama sobelenincede yapmamak olmuyor:))
teşekkürler...

Dolunay dedi ki...

canım gıder ayak mımını zevkle okudum.ben bu soruları cevaplamıstım :) ama benı sectıgın ıcın coook tesekkur ederım.kendıne ıyı bak.sevgılerımle meslektasım.

HaYaLci dedi ki...

hmmm. napalım cevapladığını gözden kaçırmışım. cevaplamadığın bir mim gelirse onu devrederim artık sana:):)

saygılar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin