Cuma, Ağustos 14, 2009

Nostaljik koku


az önce annemin temizlik malzemeleri listesine yazdıklarını almak üzere dışarı çıktım. dükkanı şöyle bir süzerken bir de ne göreyim. Ondüla jole! kapağını açtım minicik kutuda zaten. (bulamadım o kutunun resmini ama mavi olanıydı benim ondülam) kokladım şööle bi. kokusu bile aynı. çocukluğumun sivilce dolu ergenleğimin yapış yapış saçlarımın jolesi. ne kadar ağlamıştım babama o joleden aldırtmak için. arkadaşımın vardı ondan. offf çok havalı olunuyordu jole sürünce. bende almalıydım. ama babam zararlı diye almadı uzunca bi zaman. sonra baktı benimle başedemiyor. almak zorunda kaldı. vayy beeee ne günlerdi. o kokuyla birlikte çocukluk arkadaşlarım felan geldi gözümün önüne. sokaklarda oynayışlarımız. akşam ezanı okunurken annemin balkondan bas bas bağırmaları ''yerler mühürleendiiii hayalci hadi kızım bak ezan okunuyor eve gelin! ''biz o yaşlardayken akşam ezanı okunduğunda yerler mühürleniyordu. şimdide oluyor mu o bilmiyorum...


5 yorum:

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

ehu ehuu:)))

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

o ne demek kuzum ne mühürü yani dükkan kapatmak anlamında mı? he ya valla bak benim bile burnuma geldi ee markanın bizlerle bütünleşmesi işte, hani ben geçen gün arko traş sabunundan kolye yaptım ya aynı duyguyu yaşadım koklarken valla sevgiler.

HaYaLci dedi ki...

stil direktörü;
yok dükkan kapatmak değil daha değişik. bööle akşam ezanından sonra hani hava kararırya nereye bastığını bilmezsin üç harfliler felan musallat olur gibi bi anlamı var sanırım :S ana yüreği işte:))))
ayrıcada bu arko'dan yaptığın şeyi feci merak ettim bloquna damlıyorum aç kapıları askldjalkjd

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

anam deme korkarım ben ayol neyse öğrenmesem de olurmuş rüyama girmesin, he ya görmüşsün beğenmişsin sevindim bebek muck

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin