Çarşamba, Ağustos 12, 2009

sigara içmeyene de sıçma yasağı getirilsin!

Madem kapalı yerde sigara yasak. Sen benim hürriyetimi sınırladın mı? evet sınırladın. Parasını veriyorum anamın ak sütü gibi helal bana bu sigara. O zaman içmeyene de bi yasak getir! Çifte standart yapıyorsun sen bana. Sigara içenler artık içmeyecek diyorsan sigara içmeyenlerde artık sıçmasın! O zaman sesim çıkmayacak. Neden onların böyle içten içe benimle alay etmesine ‘’nasılda devlet yasakladı sende içemiyorsun oh olsun’’ demesine neden ortam hazırlıyorsun? Neden kardeşi kardeşe düşürtüyorsun. Tanımam etmem ben belki o adamı. ama kafede ben sigara içemediğimden histerik nöbetler geçirirken bacağımı titretirken o adam bana bakıp yanındakini dürtüp ‘’ bak içemiyorya sigarayı ne yapacağını şaşırdı. Götü başı ayrı oynuyor’’ diyordur belki. Tamam duymadım dediğini. Ama bana bakıyor işte. Demesede düşündü bence. Ben o adamı dövmez miyim şimdi ne biçim döverim hemde! Al işte bak düşman olduk. Niye sen bana kıs kıs güldürtüyorsun insanları ya huuu! Sigara içmeyenlerde sıçmasın arkadaşım. O zaman ödeşiriz ancak. Nasıl mı olacak uygulaması? Çok kolay. Bak anlatayım .sigara içmeyenlerle içenlerin iki ayrı bölümü olacak. içmeyenlerin tarafına tuvalet koymayacaksın! Tamam içerde yine sigara içilmeyecek ama ben zaten sigara kullanan bi insanım. Içeri girdiğim anda benim özgürlüğüm kısıtlandı zaten. Ama o ibne hala özgür. Zaten içmiyordu onun için birşey değişmedi. Ama değişmeli. Sıçamasın o da! Koyma onun tarafına hela felan! Onunda özgürlüğünü kısıtla! Kapıda soracaksın sigara içiyor musun içmiyor musun diye. Içenler içtiğini söyler zaten ama ben bu içmeyenlere güvenmiyorum. Onlardan bazı bi takım puştlar ben de içiyorum diyebilir. Işin ucunda hela var sıçmak var rahat rahat! Işi garantilemek için böyle alkol ölçüyorya üflüyorsunda alkolmetre gibi nikotinmetre yapacaksın. Üfleteceksin. Işin içine hile hurda karışmaması için bilgisayar ortamında bi system olacak. Içiyorsa yeşil yanacak içmiyorsa kırmızı yanacak. Yada sıçabilir yada sıçamaz yazacak. Bu kısım daha sonrada ayarlanır teferruat burası. Ona gore girip oturulacak.
Nasıl sigara içmeyen benim sigaramdan rahatsız oluyorsa bende onun sıçmasından rahatsız oluyorum! Sıçırtmayacam lan size. Hadi bakalım. Sen bana bunları yaşatıyorsun madem bende sana yaşatacağım. Hemde daha fazlasını! Sen sokak ortasına sıçarken (malum kapalı mekanlarda sıçman yasak) o teyze sana pis bi bakış fırlatacak. Ama üzülme ertesi gün sıçtığında umursamaz. Biliyorum ben salak biraz o teyze bana yapmıştı daha once!
Saygılar…

6 yorum:

HAMLET dedi ki...

İroni güzel aynen de öyle.Meğer bir kesim "içmesin bu ibneler öyle patlasınlar kafayı yesinler" diye bekliyormuş.Yok ama ben yapacağımı biliyorum.Böyle insanlarla olur da aynı masaya oturursam muhabbetin içine sıçacağım.5 dakikada bir sigara molası diye böleceğim o konuşurken.Bakalım bakalım o zaman ne diyecek.

HaYaLci dedi ki...

Evet bu da güzel taktik. böylece talep bizden gelmemiş olacak hem. içmeyen bünye ikide bir sohbetin bölünmesinden rahatsız olup ilgili makama ''kurban olayım yasağı kaldırın. ağız tadıyla iki kelam edemiyoruz'' diye yalvaracak. yalvartacağız olm lan sizi!!! haberiniz yok. hehee

TuLûAt dedi ki...

Katılıyorum..

Hayalinizdeki yelkenliye.. İlk bakışta vazgeçmişsiniz gibi görünüyor. Ama aslında hayalinizdeki yelkenliye ulaşmak için hem güzel hem de sağlam bir yol seçmişsiniz.
Ben de hala debeleniyorum. Ama benim yolum yol mu değilmiş ne?

Yaşlı miço.

HaYaLci dedi ki...

TuLuat teşekkürler:))

Hangimizin yolu yol ki zaten şu dünyada ahh ahhh..

saygılar.

Adsız dedi ki...

This site really has all of the information I nеeded concеrning
thіѕ subjеct and diԁn't know who to ask.

Check out my blog post; asker oyunları

Adsız dedi ki...

always i used to read smaller content which as well clear their motive, and that
is also happening with this post which I am reading at this time.


Here is my web-site; www.yazlikvillam.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin