Perşembe, Ağustos 13, 2009

Tebrik eDeriM gençLer...


Değişik duyguLanımlar içerisindeyim sayın okur. nasıl olmayayım ki ama. en yakın arkadaşım sözlendi. üniversiteyi aynı sınıfta okuduk. bu da yetmez gibi yurtta aynı odada kaldık 4 yıl. tam bitti derken atandığım yere geldi peşimden. kurtulamadık bi türlü. zaten kurtulmakta istemem ondan. benim bir kızkardeşim yok ablam yok. o bakımdan bu yoklukları hiç aratmadı bana. yeri geldi ağladık yeri geldi güldük, sinirlendik kavga ettik, içtik sıçtık yaptık işte birşeyler.

Memleketten bi oğlan istemeye geLmiş bunu bizimkide beğenmiş çocuğu. önceden tanışıyorlarmış zaten bu ikili. işte çocukluk aşkı dedikleri varya o hesap. sözlenmeye karar vermişler. beni aradı bi şaşırdım. bana ne oluyorsa... sanki o hiç evlenmeyecek sanki sürekli beraber yaşayacağız falan diye mi düşündüm ne ettim :S Lez falan mıyım acaba ki? yok canım değilimdir muhtemelen. yani vakti zamanında bizimde erkek arkadaşımız oldu. yok yok gayet normalim ben. ama işte onu böyle bi paylaşmak istemedim. hani küçük çocukların elinden oyuncağı alınınca ağlar zırlar felanya. bi ağlamadığım kaldı yani. ama olması gereken bu değil mi? okul bitti işe başlandı sıradaki evlilik işte. benide bu son bekliyor içten içe biliyorum bunu. yaklaşıyor banada. ama belli etmiyorum pek kendime yüksek sesle söylemiyorum. hazır felan da değilim ayrıca! hem zaten o benden 1 yaş büyük nerden baksan seneye ancak bana sıra gelir. evde felanda kalmadım ayrıca. adamı durduk yerde strese sokmayın lütfen. hem ayrıcada kaldıysamda size ne?


söZe geLemedim ama geri kaLan prosedürLere kaTıLcam umaRım. Daha uzun yoLun var nişanıydı nikahıydı kına gecesiydi düğünüydü gelin almasıydı ohooo birini kaçırırsan diğerine gelirsin. senin için en iyisinin olmasını diliyorum canım benim...

5 yorum:

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

valla vakit yaklaşıyor gibi dosTum..

Adsız dedi ki...

ahh yavrum deli kızım benim..bana baktıkça kendi geleceğini görüp kaçacak delik arıyosun dimi kuzum:)
evet bu konuda çok haklısın..
çok yakında bi halkada senin parmağına geçiverecek..
ya bu delice manyakça yazıları yazan benim canım,ciğerim,arkadaşım,dostum, kardeşim, başımın belası deli bi kız işte..
ama varyaaaaaaaa...neyse..o kadarı da bana kalsın:)hehe..
deli..bide yorum kısmıNa utanmadan İNSAN OKUYACAK O YAZDIKLARINI YAZMIŞ:)puhahahah..
manyak işte..dedim ya..manyak:D
CANIM KARDEŞİM BENİM..ŞU SİTEYİ KISKANDIM YAAA..ŞİMDİYE KADAR YAZILARINI HEP İLK OKUYAN BEN OLDUM..OLMADI AMA BÖLE..ÇOK KIZDIM SANA:)NEYSE AZ KALDI..ARTIK KOMŞUDAN OKLAVA İSTEME DERDİM DE YOK..SEN BELKİ HESAP EDEMEDİN AMA O OKLAVAYI ALIRKEN:)YANİ BENDEN Bİ GÜN ÖNCE GİDİYON YUVACIĞIMIZA..İYİ Bİ YHERLERE SAKLA Kİ BULAMAYIM O OKLAVAYI..YOKSAAAAM:)NEYSE GERİSİNİ ANLADIN GARİ......

HaYaLci dedi ki...

canım benim ben yine ilk sana okuturum sen beğenirsen onay aldıktan sonra buraya koyarız. ben okalava meselesini halletcem gidince. o oklavayla dövülecek farklı birisi var benim aklımda ya du bakalım nasıl olacak.

offf tatilde bitiyo. delircem ya huuu! giTmek istemiom ben!

HaYaLci dedi ki...

canım benim ben yine ilk sana okuturum sen beğenirsen onay aldıktan sonra buraya koyarız. ben okalava meselesini halletcem gidince. o oklavayla dövülecek farklı birisi var benim aklımda ya du bakalım nasıl olacak.

offf tatilde bitiyo. delircem ya huuu! giTmek istemiom ben!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin