Cuma, Ağustos 21, 2009

Yorma beni devletlüümmmm!


Yavaştan tatil bitiyor ve görev yerime gitme hazırlıklarına başlamam gerekiyor. Ama iki aylık tatilimde o kadar yerleşmişim ki buraya gitmek hiç içimden gelmiyor. Ordada kendime ait evim diyebileceğim bir yer var. Ama esasında burası kendi evim. Ailem burada. Ya da tam tersi diğeri benim evim buraya misafirliğe geldim. Beklide ikiside benim değil ben evsizim. Offffff darmadağınık bir hayat yaşıyorum sayelerinde. Gözün kör olsun memuriyet! Göçebe ettin beni. Tam bir yere alışıp benimsemişken hooop yeter artık yer değiştir diyorsun. Adaptasyon sorunu yaşıyorum sayende nereye ait olduğumu unuttum. Eşyalarım parça parça her yerde… sürekli valiz hazırla valiz topla. Yeter lan yeter! Ömrüm yollarda geçti. Gelince gitmek zor geliyor gidince gelmek zor geliyor anlamadım ki nasıl bir iş bu.
Şimdi biz gidicez ama daha okullar açılmamış olacak. 15 gün bi seminer dönemi zımbırtısı var. Hiç bişeyde yapmıyoz haa bu dönemde. Fuzuli okula gidip geliyoruz. Öğrenci yok bişey yok. Devletim sen neden böyle gereksiz işlerde bir numarasın valla anlayamıyorum. Ne olur 15 gün daha evimde kalsam anamla babamla otursam sabah geç kalksam gece geç yatsam ne olur sanki! Kastın ne bizimle alıp veremediğin ne ya huu! Buradan yetkililere sesleniyorum bakın beni zor kullanmaya teşvik etmeyin. Kendinize yapılmasını istemediğiniz şeyleri bize yapmayın! Çokk fena olur haaa! Asdkhkkhjjg
Zaten bayramda çok absürt bi zamana denk geliyor. Sevinerek beklediğimiz günler hatta aylar öncesinden bilet aldığımız bayram tatilimizde hiç oldu bu sene. Bu bayramda gelemedim anne şarkısını dinleyip sümküre sümküre ağlayacaz yine! Iykkkkkkkk. Bayram bilmezsin seyran bilmezsin sayın devletim bak ben sana saygıda kusur etmiyorum sen neden bana saygısızlık ediyorsun. Doğudakini batıya batıdakini doğuya atıyorsun. Anadan babadan yardan uzak yaşatıyorsun bizi. Evet yar kısmını uydurmuş olabilirim! Ama ya olsaydı? Haaa olsaydı ne olacaktı? Şu girdiğin vebale bi bakar mısın?
Neyse şimdi seninle tartışmayacağım canım. Neren doğru ki bu kısmın eğriliğinden yakınıyorum yani. Benimkisi de laf işte! Yapacak çok işim var.
Kirliler yıkanacak.
yazlıklar kaldırılacak oraya yazlık götüremiyoruz zira oraya yaz gelmiyor.
Ütü yapılacak.
Götürülecek eşyalarla kalacak olanlar ayrılacak.
Annem mantı yapacak orda yeriz diye:))))))) ahh canım kıyamam ben ona yaa.
Terziye verilecek kıyafetler var. Onlar hazırlanacak. Ahh ahhhhhhh ne çileli başım varmış benim. Şu mübarek ramazan günü ne yoruyosunuz ki beni yhaa!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin