Perşembe, Eylül 03, 2009

Fare Avcıları


Daha okullar açılmadı ama öğretmenin çilesi başladı arkadaşım. Evimizden barkımızdan kopup geldik doğu illerine. Ve bir hoşgeldin süprizi ile karşılaştım. Sınıfımı fare basmış! Evet çok ciddi yuva yapmış bütün evraklarımı kağıtlarımı yemiş, parçalamış.


Bütün malzemelerimi atmak zorunda kaldım. Geçen yıl bu seneye hazırlık olsun diye ordan burdan topladığım kaynak metaryal ne varsa hepsini mahfetmiş. Çok üzüldüm valla. Dışardan bakınca öğretmenlik ohhh temiz iş di mi? Salla başı al maaşı değil o iş arkadaşım. İşin iç yüzü farklı işte. şu ramazan günü iftardan (saat 7 den gece 12 ye) sonra okula fare temizlemeye gittim! Artık sahuruda yapar öyle yatarım. Tabi o manzaradan sonra yemek yiyecek hal kalmadı bende o ayrı mesele. (ayrıntıları vermeyeceğim zira iğrençti ööğğhh)

Hemde kaşar peyniri aldık mendeburlara. Elcazlarımla kapan hazırladım:) yapışkanları özenle yerleştirdim. Elimizde birer süpürge fare kovaladık. bissürü lan! Basmış yani bildiğin. Ama sadece bir tanesini kapanla yakalayabildik. ıykkkkk ciyak ciyak nasılda bağırıyor ama.
Hatta bununlada yetinmedik. Mahallenin çocuklarına kedi toplattık. sınıfa saldık kedileri. aptal hayvanlar kaçtılar sınıftan yaa! Al sana hazır fare di mi otur ye hatta çağır arkadaşlarını ziyafet çek. Yok anacım yok nankör bu kediler. Bu gün bizzat şahit oldum yani.


Sınıfımın adı çalışkan arılardı. Ama bu fare serüveninden sonra değiştirmeyi düşündüm. Fare avcıları yada micky mause çetesi gibi bişey yapabilirim. Bende fareli köyün kavalcısı modunda devam ederiz artık.


Doğu illerinde çürüyecek gençliğim. Fare kovalamadığım kalmıştı. Şükür onuda yaptık. Dur bakalım daha sezon yeni açılıyor. Neler neler olacak. Hayalci'nin doqu illerindeki maceraları diye aylık bülten falan hazırlasam tutar valla.


Çubukçu gör halimizi! kpss felan yalan olm. Dayanıklılık sınavı yapman lazım senin. O atayacağın 5000 varya işte onlara farklı testler yapmalısın. Ya da önce okullara bi bakım yap açılan ana sınıfları uygun koşullarda mı ona bak. Ondan sonra ata! 5000 tane daha fare avcısı vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Onlarıda bekleyen bu ya da benzeri şeyler. Fazla bir beklentiniz olmasın yani. Benden söylemesi..
NoT: peşine düştüğüm fareler şu resimdeki gibi sevimli felan değildi.

2 yorum:

zebiş dedi ki...

fareler ha!bizim burda da kediler yavruluo,pireler zıplıo :)

HaYaLci dedi ki...

yaa evet yaa bak onlarda olağan durumlar:))
yazık lan bize....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin