Perşembe, Eylül 17, 2009

İşte Tam Şuram Acıyor...


Baktığınız zaman göremezsiniz. elinizi uzatsanız dokunamazsınız. Kokusunu alamazsınız anlayamazsınız neresi olduğunu tarif edemem. Nefes alamamak gibi bir acı bu. Boğazımın tam orta yerinde düğümlenen yutkunmama bile izin vermeyen…
Uçsuz bucaksız bir denizin ortasında tek başına kalıp kafanı sudan çıkaramazsın hani. Çıkarmak istersin ama yapamazsın. bitmemecesine büyük bir denizin içinde gözünü açtığında sadece suyu görürsün . Sonra çaresizlikten gözünü kapatırsın bu sefer acıdan kör olursun…

Söylemek istediğin ne çok şeyin vardır oysaki. Bir toplayabilsen kafandaki darmadağınık kelimeleri. Çabalarsın güzel cümleler kurmak adına. kıyıya köşeye attığın kelimelere yeniden can vermeyi istersin. Tek tek tozlarını alırsın onların. Çok uzun zaman olmuş kullanmayalı. pek çoğuna dilin dönmez unutmuşsun sanki. Ama olsun kullanmasanda onları hep seninleydiler. Hep aklındaydılar içindeydiler. Senindi hep onlar. Geç kaldın belki ama hadi bi gayretle hazırla onları tertemiz giysilerle donat bayram çocukları gibi. Artık onların zamanı. bu kez kelimeler ağzından değil Kalbinden çıkacak kulakla duyulamayacak bir tını olacak…
Çığlık çığlığa susacaksın!
Ayrılık ilk değil senin için. Diğerinin bıraktığı acı 2 senedir okşuyor saçlarını. 2 senecik olmuş daha unutamaman normal : )) bak arkadaş geldi şimdi onun yanına en azından o yalnız kalmayacak. Iki acı elele tutuşacak. Sımsıkı sarıl onlara. Acıdan mı doğar insan? Doğ! Eşit paylaştır ikisinede hislerini. ama biri çok taze.
Dinlediğin her şarkı onları hatırlatıyor sanki. Bu sözleri yazanlar gizli gizli seni mi takip ediyor acaba? Ne yaşadığını biliyor. Şarkısında diyor işte ‘’..derde düştüm dermanını aradım/ derdimin dermanı yar imiş meğer/yari arar iken/ yardan ıradım/ yardan ırak kalmak ya dost/zorumuş meğer’’. Nerden biliyor?
Baktığın her yerde, dinlediğin her şarkıda, gittiğin her mekanda hatta yiyip içtiklerinde bile onlardan bir iz! Nasıl unutursan unut işte. ‘’Şimdi burda olsaydı şöyle derdi, o olsaydı böyle yapardı, bak burda otururken şunları söylemişti, beraber şu şarkıyı az mı dinledik beee…’’ gibi cümlelerin sonu gelmez! Her defasında boğazında bir düğüm. Ayrılık ölümden beter derler. Öyle mi peki? Ölümü tatmadım daha bilmiyorum ama ayrılık kötü. Ayrılık zor. Ayrılık acı. Bunu çok iyi biliyorum.
Elinin ucuyla tutacaksın herşeyi. Sarılmayacaksın hiçbirşeye benim diye! Sahiplenmeyeceksin arkadaş! Günün birinde çekip giderse gözlerine kan oturmaz o zaman. Sadece gitmiş olur. Ama ona sımsıkı sarılmışsan o zaman giderken senden bir parça götürür. Eksilirsin. Eksildim. Hem de yine!
Yak bir sigara daha…

Anlamsızlaştı mı herşey yine tam anlam kazanmaya başlarken. Dön yine sessizliğine. Yine senden gitti giden. Sen kaldın. Kalan olmak zor biliyorum. Giden olamadın sen hiç. Gidemedin kimseden. Gitmede zaten.

Hadi toparla kendini. Sil şu yaşları gözünden. Yine tak maskeni. Birde tebessüm yapıştır suratına. Kaldığın yerden devam et. Üzülmeni istemezdi onlar. Kıyamazlardı sana. Seni böyle görmeye dayanamazlardı. Isteyerek gitmediler zaten. Fırsatları olsa gitmezlerdi biliyorsun. Onlarında içlerinde ince bir sızı var. kanatma!
-bütün kapılar kapansa da O sana görünmeyen patikalar açar-

Fonda dinlenen şarkı ---------->> Gülay – bu ayrılık neden oldu

6 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok üstü kapalı yazmışsın ama üzülme lütfen herneyse sağlık dışında değmez canım

HaYaLci dedi ki...

Evet sağlık en önemlisi biliyorum. Ama ne kadar teskin etmeye çalışsakta kendimizi, beceremediğimiz durumlar oluyor zaman zaman. İşte onlardan biriydi bu da:)))

Özletiyorsunuz kendinizi stil direktörcüm:)

saygılar.

SerpiL dedi ki...

sıkma canını ne olur.herşeyin yolunda gitmesi dileğiyle

HaYaLci dedi ki...

Serpil iyi dileklerin için teşekkür ederim. Umarım herkes için en iyisi olur...

saygılar.

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

Bu erken kutlamada neyin nesi bey?

Herşey zamanında güzel. önceden kutladım ben diyip bayramı geçiştirirsen bozuşuruz:)))

Evet birileri gider, birileri gelir... Ama benden hep gidiyor be mas! Alışmam lazım böyle şeylere biliyorum, büyüyünce unuturum belki:))) bekleyecez.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin