Salı, Eylül 01, 2009

SaykodeLik EP!


Saqo yine yapmış yapacağını canım. Pesimist orkestra saqopa parçalarında alıştığımız bir lezzet değil. ilk dinlediğimde yadırgadım. ama sago yaparda dinlenmez mi? Daha yumuşak ve dinlendirici bir enstrumantel zenginliği sağlanmış bence. şarkıların sözleri ise gayet güzel. -her zamanki gibi- özellikle ''hain'' ve ''sürahi'' dinleye dinleye bütünleşmeme sebebiyet vermiş parçalardır. (Albüm çıkalı çok oldu. ama postu ancak giriyorum. sağlık olsun değil mi? ) :))


''Dinlerken saqo yine yapmış diyeceksiniz'' S.K.


Sıkı tutunup düşmesem olmaz mııı? ''Hain'den''


''bilinmezlik'' bu parçayı kolera'yla birlikte söylemişler. süper olmuş

''...aklımı kaçırmak üzereyim, ben çürük bir düzeneğin üzerindeyim, neyin beni beklediğini bilmemekteyim, her yerde bilinmezlik var! ''


Beğeninize sunuyorum albümü buradan indirmeniz mümkün.


KaF KeF

2 yorum:

kIrmIzILI dedi ki...

ben dinleyeli bikaç hafta oluyor ama özellikle bilinmezlik süper ötesi yaa,adam daha da ötesini yapamaz artk derken sürekli daha iyi parçalar geliyor :)

HaYaLci dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum...

bir ben bulanıyorum kızıla bir bulanıyor kızıl bana!

sabaha kadar bıkmadan dinleyebilitem var:):)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin