Pazartesi, Eylül 07, 2009

Sinirli Blog Yazısı

Herkes mükemmel olamaz. Gerçi mükemmel kelimesini de kuantum fiziğine sormak lazım. Zaten öyle bir beklentim yok kimseden.

Ama ey insanoğlu!
Biliyorum hepinizde akıl var. bende de var sende de var. Neden kullanmazsın? Neden benim sinirlerimi zonklatırsın? Zeki de olamayabilirsin. Ama seni diğer canlılardan ayıran aklın var. kullan bunu lütfen. Hamallığını edesin diye sende değil o!


Embesil gibi dolanmandan nefret ediyorum. yakışmıyor insan dediğine. çevremde olma. çevrem olma. ben zaten çevrende olmam emin ol!

Hala ısrarla kullanmazsan alırım aklını! O olur yani.

16 yorum:

HAMLET dedi ki...

korktum yahu dur sakin =)

HaYaLci dedi ki...

Ahh ah HAMLET beyciğim; herkes sizin kadar efendi aklı başında olsa ben bu kadar sinirlenmeyeceğim.
Kızgınlığım size değil korkmayın:))

kaba şimşek dedi ki...

ben mükemmelim yaa. onu söylemeye gelmiştim.

HaYaLci dedi ki...

Peki bunu not alıyoruz sayın kaba.
Olası mükemmel arayışlarımızda faydası dokunacaktır.

Ben hiç mükemmel değilim belkide sıradan biriyim...

kaba şimşek dedi ki...

kimse sorsan söylerdi zaten yææ fireş :/

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Bide bazı salklar var kahretsin yine süperim diye yazıyorlar abicim cahillerden kaçacaksın işte

HaYaLci dedi ki...

Hele hele okumuşun cahilinden köşe bucak saklanacaksın sayın DİREKTÖRÜM. Hem bişey bilmez hemde çok bilmişlik yapar bu familyadakiler.

Merope dedi ki...

ya kime sinirlenmişin anlamadım ben :D

HaYaLci dedi ki...

Bazı kendini bilmezler vardı meropecim onlara kızdım ben şimdi iyiyim geçti sinirim.
ama yine yapsınlar yine sinirlenirim. :))

mesut demir dedi ki...

bunlar nekadar benim cümlelerim öyle! :O

bigün birisi zamanın birinde böyle şeyler yazmışsın deseydi ve bu yazıyı bana gösterseydi; inanırdım valla, okadar yani :)

kesinlikle katılıyorum..!

bazılarından çok var!

HaYaLci dedi ki...

sevgili MesuT demiR hislerinize tercüman olabildiysem ne mutlu bana.
Efenim aklın yolu birdir. dolayısıyla bana katılıyor olmanız akıllıca bir seçimdir:))))))

O bazılarının soyunu tüketmek tarzı çabalarım var ama bakalım...

mesut demir dedi ki...

:))))

desteğe ihtiyacın olursa seve seve...
yeterki nesli tükensin onların.)

HaYaLci dedi ki...

mesut seninle güzel atraksiyonlara imza atacak gibiyiz ama hayırlısı.
ilk girişimimiz (anne öpme hareketi) hüsranla sonuçlandı ama yılmayacayız!

Ben stratejiyi hazırlayıp kamuoyuna sunarım pek yakında:)))

asdffgsahs

mesut demir dedi ki...

bana da öyle geliyor du bakalım :)

stratejiyi bekliyorum! bak heyecan yaptım:)

é L L a dedi ki...

hayatta en sinir oldugum insan tipidir embesil tipler, aklini kullanmaktan aciz her seyi baskalarindan bekleyen tipler. özellikle is yerimde bu tipler cok fazla, sorumlu oldugum bir is yerim var ve sorumlusu oldugum calisanlar beni tam da iste bu sekilde zivanadan cikariyor. sinir oluyorum ! Allah akil fikir versin hepsine

HaYaLci dedi ki...

Amin éLLa amin!
kötüler olmadan iyilerin değeri anlaşılmıyor ama o kadar çok kötü var ki gerçek manada iyi olmak enayilik olmaya başladı günümüzde...

Ben anlamam diyen çekiliyor kenara. Tamam ben anlarım ama bu bütün işLeri benim yapmam gerektiği manasına gelmemeli ya huu!

sinirlenirim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin