Pazar, Ekim 04, 2009

İçindeki çocuğa sarıl; sana insanı anlatır



Ne kadar çabuk oldu herşey bir anda sanki. Dönüp baktığımda geçmişe; gördüğüm birkaç silik anı sadece. Oysa bendim o masalında kahramanı. Ne kadar çabuk yaşandı herşey. Ve unutulması da bir o kadar çabuk oldu.


Zamanında beni üzen hatta kahreden şeyleri hatırladığımda (pek çoğunu hatırlamıyorum gerçi. Bu da bir çeşit savunma mekanızması gömmek unutmak. Bende iyi çalışıyor evet) aynı şeyleri hissetmiyorum. O kadar üzülmüyorum. Ya da tam tersi mutluluktan bulutlarda gezdiğim yaşantılarım oldu. Fakat şimdi onları anımsadığımda sadece tebessüm ediyorum. Ama onları yaşayan bendim. Şimdide ben aynı benim. neden şimdi o kadar sevinmiyor ya da üzülmüyorum?
Zaman dediğini duyar gibiyimJ evet zaman. Hani herşeyin ilacı olan zaman, herşeyi halleden zaman hani. Zamanla alışmak, zamanla unutmak, zamanla sevmek, zamanla geçmek, zamanla düzelmek, zamanla tanımak… ne kadar çok şey yapılabiliyor zamanla. Nedir bu zamanın sırrı? Nasıl koca bir hayatı bu denli etkileme gücü olabiliyor?


Ne olursa olsun zamanın etkileyemeyeceği birşeyim var benim. Zamandan saklıyorum onu. Sadece zamandan değil aslında. Herkesten ve herşeyden! Kimsenin bakmasına izin vermiyorum. O bana ait. Aslında o benim diyebileceğim tek şeyim… saf masum tertemiz… her zaman mutlu yüzünde kocaman bir gülümseme. Üzüntümü sevincimi herşeyimi fütursuzca paylaşabildiğim yegane varlık. Beni sorgulamayan, yargılamayan, suçlamayan, üzmeyen tek şey. Karşılıksız bir sevgi besliyor içinde. Pazarlıksız, çıkarsız. Pek çoğumuz yapamıyoruz bunları ama o yapıyor. Sığındığım tek yer onun yanı. Onunla birlikteyken o kadar huzurlu oluyorum ki. Ve korkuyorum bir yandan da. Zamanla benden uzaklaşmasından, zamansız gitmesinden korkuyorum… bu nedenle saklıyorum onu zamandan! Hiç büyümeyen bir çocuk saklıyorum içimde. Büyümesini hiç istemediğim. Gözleri hep gülen bir çocukJ fırtınadan borandan ve her türlü hengameden kaçıp sığındığım limanım o. izin vermeyeceğim onu benden almana. Duy beni zaman duy beni!


Hepimizin içinde var aslında. Kimimizin haberi var kimimizin yok. Ama o hep içimizde. Hiç büyümemecesine hemde. Bazen yaşımıza uygun olmayan şeyler yaparız hani. Arkamızdan kaç yaşında adam yada kaç yaşında kadın şu yaptığına bak derler. Ama bilmezler aslında bu içimizdeki çocuğun yaramazlıkları. Tatlı haylazlıkları… çikolata krizlerim ya da gördüğüm topun peşinden koşma isteğim onun beklentileri aslında. Sarılıyorum ona sımsıkı. Iyi ki var! ve hiç büyümeyecek….

23 yorum:

Dolunay dedi ki...

çok guzel anlatmıssın...bense zamanı anlayamıyorum.dun yasadıklarımın uzerınden seneler gecmıs gıbı...

HaYaLci dedi ki...

Teşekkürler dolunay.
Hiçbirşey için değmezmiş bunu anladım. Ve geçmiş geçmişte kaldı biz hep ileri hep yarına bakmalıyız artık...

saygılar.

é L L a dedi ki...

harika bir yazi olmus, keyifle okudum, herkesin icin de bir kendinden bir seyler bulabilecegi bi yazi olmus. icimdeki cocugun su son gunlerde hatta aylarda sessizlige burundugunu hissediyorum, zaman ve zamanin getirdikleri cocuklugumun diline gem vurdu zannediyorum. ;S

HaYaLci dedi ki...

yorumun içinn teşekkürler éLLa :))

Zor olduğunu seninde dediğin gibi zaman ve zamanın getirdikleri yüzünden diline gem vurulduqunu bilsemde; İçindeki çocuğun sevinç çığlıklarının hiç susmamasını diliyorum...

saygılarımla.

Leah dedi ki...

Bu aralar benim içimdeki çocuk çok üzgün, hüzünlü, ağlamaklı. Niyeyse...

HaYaLci dedi ki...

İstediklerini yapmazsan her çocuk gibi onunda üzülmeye hakkı var değil mi? Bir kulak ver bakalım gerçekten ne istiyor...

O zaman yine eskisi gibi şen kahkahalar atacaktır seninle birlikte:)))

Nillo dedi ki...

zevkle okudum, evet evet aynen öyle dedim kendimi buldum yazdıklarında,
Ve korkuyorum bir yandan da demişsin ya benim de içime bu aralar bu korku düşüyor, korkuyorum yaşama sevincimin tükenmesinden, içimdeki çocuğun büyümesinden..:(

HaYaLci dedi ki...

Nillo içindeki çocuğun farkındasın ne kadar güzel pek çoğu onun varlığından bile habersiz. o kadar gömülmüş ki hayatın içine unutmuş onun varlığını...

Ama onun farkındaysan zamana verme onu zamana yenilmesine izin verme.

saygılar.

SerpiL dedi ki...

elleeeeeeeeer günahkaaaaar diller günahkaaaaaaaar diye bağırasım geldi.zevkli bir yazı okudukça okunası cinsinden.

HaYaLci dedi ki...

Serpil teşekkürler.
Siz okuduğunuz sürece biz yazmaktan bıkmayız efenim:)))

Gözlerinize sağlık.

UÇURTMA;) dedi ki...

Yüreğine sağlık, canım çok içten bir yazı olmuş

HaYaLci dedi ki...

Uçurtma; Zaman ayırdıqın için teşekkür ederim:))

eliBubbly dedi ki...

icimdeki cocuk degil de "artik cok mu gec kaldim biseyleri degistirmeye, tum yollar cizildi mi" dusuncesini bana inandiran o "buyumusluk" beni mutsuzlandiriyo.

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

eliBubbly; hiç bir şey için geç kalınmamıştır aslında, Yolları çizmekte bizimde payımız büyük. nasıl çizbiliyorsak öylede değiştirebiliriz gerektiğinde.

Ve dahası ''Tüm yollar kapansada o sana görünmeyen patikalar açar.'' severim bu sözü:))

Büyümüşlükte güzel olabiliyor bazen.her yaşın ayrı güzelliği var değil mi. Ama içimizdeki çocuk bizimle birlikte büyümesin!

HaYaLci dedi ki...

Mas; özellikle bu aralar gerçekten tek tesellim dostum. Kalabalıklar arasında yalnız kalmak klişesi varya onu yaşıyorum son zamanlarda ve daha sıkı sarılıyorum kendime...

Daha çok ihtiyacım var içten samimi tebessümlere...

Sende yap güzel oluyoooooo:))))))

mavicocuk dedi ki...

seni anladım bir gece vakti...

HaYaLci dedi ki...

mavicocuk; beni ben anlamadım daha sen nasıl anladın gece gece :)))))

Adsız dedi ki...

ӏ do consider аll the iԁeas уou've presented on your post. They are very convincing and will certainly work. Nonetheless, the posts are too short for newbies. May you please extend them a bit from next time? Thanks for the post.

my blog post :: SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

Ι eveгy time emаiled thіѕ website post page
tо all my friendѕ, аѕ if like to rеаd it then
my linkѕ wіll too.

My web pagе - george hw bush wedding

Adsız dedi ki...

I'm amazed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both equally еԁucativе and entertaining, аnd without a doubt, you have hit the
nаil оn the hеaԁ. The іssue іs
somethіng not enοugh men anԁ ωomen are speаking intelligentlу about.

Ι'm very happy that I came across this during my hunt for something regarding this.

My web page :: buy SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

Awesome site you hаve here but I was сuriοus
if you κnew of аny user discuѕsіon forumѕ that covеr the sаme topicѕ
discusѕed in thіs articlе? I'd really love to be a part of online community where I can get responses from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Appreciate it!

Feel free to surf to my web blog - SEOPressor V5 review

Adsız dedi ki...

Hi therе to every body, it's my first pay a visit of this weblog; this webpage carries awesome and in fact good stuff in favor of visitors.

My webpage: Wedding Dresses

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin