Pazartesi, Kasım 09, 2009

Aşık oluyorum, Eyvah!


''Aşık oluyorum, eyvah yerimde duramıyorum...

Bile bile yanıyorum eyvah, kendimi tutamıyorum...''


Yok aslında ben aşık olmuyorum da yani olabilirim de bilmiyorum. Konu ben değilim şimdi beni geç bi başkası bu aşık olan. Saf, temiz, küçücük (umarım öyledir) ve daha filizlenmeden biten platonik bir aşk hikayesi anlatacağım size. Aslında anlatılacak pek fazla şey de yok. Hunharca ele geçirdiğim bir mektubu ifşa edeceğim. Hem de hiç acımadan:)))


Artık aşk neresindeydi bunun? nerede başladı? nerede bitti? ya da gerçekten aşk var mıydı? yok muydu? bunların cevabını sizlere bırakıyorum...


Çok duygusal bir mektup. Mezun olan bir ortaokul öğrencisinin türkçe öğretmenine yazdığı mektup:)) Tek kelimesini değiştirmeden aynen yazıyorum..


Merhaba dıddırıdıt hocam;


Naber ne yapıyorsun, iyisindir. ben size öncelikle kırgın olduğumu söylemek istiyorum.

Hocam okul yıllarımı çok özlüyorum. neden diye sorarsan eğer sen okula gelmeden önce benim hayatım güzeldi. Sen gelince hayatım alt üst oldu ben seni kız arkadaşlarımdan çok kıskanıyordum. özellikle de Esra'dan...

Hocam sen bana alt tarafı bir mektup yazacaksın bir mektup yazmaya vaktin yoksa daha ne diyim...

Çarşamba günü Ankara'ya gidiyorum. Kurban Bayramına kadar yokum seni unutmak için gidiyorum, umarım kafan rahat olur artık seninle uğraşmıyorum benim senin gözünde değerim hiç yokmuş bunu anladım.

Bu arada fotoğrafını hala saklıyorum ama bir değeri kalmadığını düşünüyorum yakıcam fotoğrafını bende senin hiçbir izin kalmasın umarım birgün karşılaşırız.



Bu arada su böreği istemişsin ben bilmiyorum bilmekte istemiyorum. beni börekle mi tehdit ediyorsun hiç mazeretine inanmadım. Daha iyi bir mazeret gerekli neden yazmıyorsun o kadar kötü biri miyim?

Lütfen yazar mısın? yazarsan senin için önemli biriyimdir. yazmazsan da anlarım ki değersiz biriyimdir.


HOŞÇAKAL




Mektup noktasına virgülüne dokunulmadan - pek fazla nokta virgül de yok ama- tam olarak bu şekilde. O hataları ben yapmadım yani :))


Aşkın hangi hali bu söyler misiniz?

8 yorum:

mr_lonely dedi ki...

Aşkın tırt hali bu. :D
Çocuk aklıyla yazılmış bir mektup işte. ama eğlenceli. :D

HaYaLci dedi ki...

Aşkın tırt hali haa:) heheh süpermiş.

Kesinlikle eğlenceli. çok güldüm ilk okuduğumda ama şimdi gülmüyorum. geçti:)))

Elâlemin akıllısı dedi ki...

sen mi desem, siz mi desem bilemedim hocam, hali :)

HaYaLci dedi ki...

heehe okurken en çok takıldığımız ayrıntılardan bir tanesi:)))

Kendini öyle bi kaptırmış ki; senli benli oluvermiş iç dünyasında...

Elalemin akıllısı bu arada özlemişim yorum yazmanı, ayh şey yazmanızı diycektim:))

Sadece Deniz dedi ki...

aşkın en boktan hali bu bence. hala sevmek ama karşıdakinin ilgisizliğinden dolayı ezmek istemek gibi bişiy..öğretmen aşkı. LOL

HaYaLci dedi ki...

Sadece Deniz;
Pek çoğumuz okul yıllarında bie hocaya takmışızdır sanırım:)))

pusarık dedi ki...

aşkın en şaşkoloz hali zannımca :)

mektupta üç beş yeri çizittirip düzeltmek istedim, sanırım öğretmeni üste not verip kanaat kullanmak bile istemiştir :P

sonradan aklıma şu karikatür geldi (bkz. http://www.stressyado.com/wp-content/uploads/2009/10/selcuk-erdem.jpg )

HaYaLci dedi ki...

pusarık evet şaşkaloz:)))

karikatür de süpermiş bu arada:))

saygılar.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin