Pazar, Aralık 06, 2009

Çok başlı ama başlıksız


Uzun zamandır yazmadığımı farkettim
sıkıntılıyım sanırım bu ara. Bilmiyorum nasıl olduğumu sormaya korkar oldum kendime ‘’nasılsın?’’ diye. Karmakarışık bir ruh hali ne yapacağını bilememe durumları ve en kötüsü yalnızlık! Bir dost bir arkadaş omzuna yaslanıp ağlayabileceğin derdini sıkıntını paylaşabilecek güvenilir ve samimi olduğuna inandığın birileri lazım bana. Ama bakıyorum yok lan! Gerçekten yok. O kadar kalabalık ki çevrem üstelik. Ne kadar korkunç bi durum bu.

********Anlamsız bence herşey. Yaşamak anlamsız. Çabalamak, uğraşmak, çalışmak anlamsız. Ne için? kim için çalışmak? neden? Herşey yalan bence. Güzel ve kaliteli bir yaşam standartını yakalamak mı amaç? Pehhh.

*******Bir keresinde bir oğlanı çok sevmiştim. Her şeye anlam katandı o. Ve herşey onun içindi. Dünya onun çevresinde dönerdi. Güneş onun için doğar onun için batardı. Ağladım, güldüm, içtim, düştüm, kalktım felan filan onun için. Ne oldu? Yok şimdi hani nerde? Yeniden sever miyim peki? Sevdikte ne oldu onu söylesene sen bi bana…

******Teoman çalıyor şimdi; belki benim kağıt param bi şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir! Olamaz mı olabilir…
Belki de öyle olmuştur. Versin paramı arkadaşım. Onda ne arıyor. Benden bişey kalmasın onda. Ya da dur kalsın bakıp bakıp beni hatırlasın. Üzülsün. Üzülür mü peki? Ben olsam üzülürdüm beni kaybetmek bence zor bir durum. İstemezdim ben beni kaybetmeyi. (hehee evet egolarım..)

******* Neden insanlar bu kadar hoyrat? Neden bu kadar kırıcı? Neden düşüncesiz bu kadar? Bende öyle olmaya karar verdim radikal kararlarım arasına ekliyorum canım. Bencilliğin dibine vurucam. Valla yaparım! En azından denerim…

******* Sigara içmekten de sıkıldım üstelik. Bırakacam ama şimdi canım istemiyor. Ama içmekte istemiyorum. Çevremde bırak bırak güzelliğine yazık, ciğerlerine yazık daha gençsin bilmem ne cümlelerini kuran ağabeylerim ablalarım inadınıza bırakmıyor olabilirim. Asilik ruhumda var. Ne yapabilirim!

*******Sürekli ev arkadaşı aramaktan yeni birilerini tanımaktan, kendimi yeni birilerine tanıtmaktan çok sıkıldım. Tek başıma ev tutucam o olacak sonunda. Ama kiralar çok pahalı. En olmadı evlenirim. Haa o da ev arkadaşı değiştirmekten sıkıldığımdan yani. Başka bir şey değil. Kalıcı ev arkadaşı sana mis gibi. Yaparım hemen nöbet çizelgemi yemekti bulaşıktı temizlikti sıraya koyar gül gibi de geçinirim valla…

******* Ortam değişikliği şart bu ara bana. Askerde verirler ya hava değişimi. Bana da versinler. Havam değişsin. Hatta bana vermesinler havaya versinler direk değişimi. Ben aynı kalayım hava değişsin. Buralardan gitme buralar gitsin sen gitme gibi bişey oldu, olsun. Varsın öyle olsun.
DİpNöT: bu resim buraya olmadı bence. ama kullanmak istedim. sence de uygun olmadı bunu da biliyorum! üstüme gelme bu konuda...

4 yorum:

eserce dedi ki...

değişiklik iyidir , inşallah benimkine benzeyen sıkıntıların bir an önce geçer

HaYaLci dedi ki...

eserce; iyi dileklerin için teşekkür ediyorum. Geçerse bunlar o zamanda ben sıkılacak bişeyler bulurum muhtemelen:)))

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

Haklı olabilirsin mas, ben şu gözlerimi açıp bi kolaçan edeyim bakayım çevremi. nerde bu bahsettiğin güzellikler yaaa?
Bahtsızım olum ben baht-sız!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin