Pazartesi, Şubat 22, 2010

M.A.S. der ki;

M A S:
yerim egonu senin

HaYaLci:
yi eqomu

M A S:
ego nedir ?

HaYaLci:
güzel soru

M A S:
destan mi yazion ?

HaYaLci:
benmerkezci düŞüncenin söz ve davranıŞlara yansıması sonucu bi çeŞit küçük daqları ben yarattım kralda benim padiŞahta benim dışçıkışsallarıyla birlikte üstüngen(?) hallerine bürünmemizi sAğlayan aCayip ucubik biŞey

bence bu evet.
sence?

M A S:
bence ego
insanin kendine yakisani giymesidir

HaYaLci:
xD aşsdkşaskdşaskdş


bu nokta kopuş anımdır. o kadar uqraşıp güzel bir cevap yazmaya çalışıyorum,kendimi paralıyorum sonra acaba diyorum sence nedir eqo? yani ondan da böyle farklı değişik bi açıklama bekliyorum beklentim yüksek. gelen cevapla sandalyeden düşüyordum yaa:))

Yok böyle birşey...


Mas bitanesin sen...

2 yorum:

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

kesinlikle çok eğlenceli oldu:)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin