Salı, Mart 09, 2010

ÇemKiriş

Öyle şeye sinirlenirim ben arkadaşım. Yok sakin felan da olamam yani . Sinirlendiğim zaman da gelir paşalar gibi yazarım. Daha da sinirlenirsem ifşa ederim! yaparım...

Hiç bir konuda tam bir fikri olmayan ama her konuda yorum yapmak zorundaymış gibi davranan insanlar çıldırtıyor beni! Anlamıyorsan dinle en azından öğren di mi? Yok illaki bişeyler konuşacak söyleyecek bu tipler. Ama saçmalıyorsun farkında değilsin yani. Gerçekten o zaman komik duruma düşüyorsunuz yapmayın!

Bilmiyorsan sus ki; adam sansınlar! Çemkirtmeyin beni de böyle kendinize. Hanım hanımcıklık çizgimden çıkartmayın beni zorla...

Öperim.

3 yorum:

MAS dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HaYaLci dedi ki...

Hiç kolay olmayacak...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

inan bende bazen deli oluyorum cadılara beğenmezsen okuma değil mi ama deli dolu şeker sende takılma geç :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin