Çarşamba, Mayıs 12, 2010

Aşk Denklemini Denkleştirmece


Efendim malumunuz ben bir eğitimciyim. Herhangi bir demecimde bu konuya değindim mi bilmiyorum ama değinmemişsem de şu an değiniyorum. (çok değdirikli(?)
Bir cümle oldu. Evet.). benden iyi olmasın kendi alanında gerçekten iyi bir eğitimciyle yaptığım bir msn diyaloğunu paylaşmadan geçemiycem. Zira heryerde eğitim diyoruz… Sanalda yada reelde nerede olursa olsun ve konu ne olursa olsun eğer öğretmenseniz bi yerden eğitime bağlanır. Bu sefer aşk denklemi üzerinde yoğunlaştık. Konuştuğum kişi 1. Sınıf öğretmeni. msn iletisine kalp + kalp = aşk yazmış. Ve tabi HaYaLci laf atmazsa bu duruma olmaz. Zira benim iletimde de kul kurar kader bozarmış yazıyordu…


HaYaLci:
Bu matematik bizi kandırıyoooor hocaammmmmm….

Çılgın sınıfçı:
niyeki ne?
ben bunları öğretiyorum kızım hata yapmam))

HaYaLci:
AŞk uzmanım benim

Çılgın sınıfçı:
heytt
aşksa bana sor uzağa gitme

HaYaLci:
denklem basit aslında ama ben iŞlem hatası yapıyorum

Çılgın sınıfçı:
fazla büyük sayılarla uğraşmaman lazım
küçük olsunlar
hem elde tutarsın hem kafanda
))

HaYaLci:
oo süperdi kenara yazmam lazım

Çılgın sınıfçı:
yazzzzz
kul kurarmış kader bozarmış
yalan
sayılarla denklem kuracaksın

HaYaLci:
haklı olabilirsin

Çılgın sınıfçı:
yokmu bişey hala sende kızım
baş göz edelim seni de

HaYaLci:
benim elde YOk komŞuya gidip bi onluk almam lazım

Çılgın sınıfçı:
))
bak nasılda hemen kavradın
süperim yawww)
deli şey seni

HaYaLci:
Bencede…

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin