Salı, Mayıs 11, 2010

Gevşer Gönül Yayları



''...Gel kıpır kıpır içim fıkır fıkır tenimde dolaşsın aaaaşk..'' diye avaz avaz baqırasım var sevgili okuyucu. Tam olarak sözleri böylemiydi hatırlayamıyorum ama benim tam olarak böyle baqırasım var. Şuursuz mayıs ayında olmamıza rağmen güneşi yakaladığım nadir zamanlarda hemen bi aşk serüveninde buluyorum kendimi. Buluyorum dediysem gerçekten serüvenin içinde olmuyorum ama olsam ne güzel olurdu diye hayal ediyorum.

Böyle yemyeşil kırlar, şırıl şırıl akan bir dere kelebekler kuş cıvıltıları mis gibi bahar kokusu filan. Hoş bi ambiyans oluşturuveriyorum hemen. Hafif rüzgar efekti katıp sevgili sevgilinin elinden tuttuğum gibi dağ bayır gezmeye başlıyorum. Romantik olmadı sanırım bu.

O zaman sıcak bir yaz akşamı deniz kenarında şık bir restoranttayız sevgili kişisiylen. Mum ışıkları filan var ortamda. Kaçamak bakışlar havadan sudan muhabbetler eşliğinde yenen lezzetli bir akşam yemeqi. Ardından böyle yine elele tutuşmaca, deniz kenarında uzun yürüyüşlere eşlik eden seni seviyorumlar, bende seni sevgilim diye devam eden kısır döngü… bu da fazla römantik oldu sıkar beni eğlencesiz bi kere.

Yemek olayını çıkarsak şöyle bi kenara. Malum yaz geliyor azcık forma girmek gerek. O zaman mekanı değiştiriyorum. Şık bir eğlence mekanındayız bu sefer. Gitar saz fülüt darbuka ne ararsan var. Assolistin sesi de güzel repertuarı geniş. Ne istesen anında çalıyor. Sevgili Sevgili benim için şarkı filan istiyor. Elele gözgöze dizdize dinliyoruz şarkıyı. Hatta o gece bizimde artık bir şarkımız oluyor. Ne zaman onu duysak içimiz kıpraşıyor. Eksik bunda da bir şeyler eksik ama ne? Enstürümanlar mı yetersiz acebaaa?

Ya zaten çalışıyoruz sevgili sevgilim. Daha az yorucu bir aktivite seçsek seninle. Bak film izleyelim mesela. alalım şöyle en korkuncundan bir film onu izleyelim. Sen korkmazsın zaten öyle şeylerden ama ben korkarım olsun yanımda sen varsın korkunca sımsıkı sarılırım sana… sende korkma yanında ben varım sevgili sevgilim felan dersin. Mısırda patlatırsın hem bana.

Sonra mı?

Hayal gücümüzü fazla zorlamayalım istersen…

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin